Limba română

Era o zi ca oricare alta în satul Beţivi ; Un cal putere păştea pe un câmp magnetic , un ţap de bere face curte unei capre de tăiat lemne , nea’ Dorel repară acoperişul casei acoperit cu tabla înmulţirii , iar Ionică-şi bate nevasta din gelozie că o ars-o soarele .
În drum spre cârciuma din sat Costică-l întâlneşte pe amicul său din copilărie , Chiftel care purta o vestă de salvare să nu se înece când mănâncă , bătaie şi tot se plânge că-i flămând .
-Auzi Chiftele , mai ţii minte când am fost la Bucureşti la mătusă-ta , când am urcat pentru prima dată cu liftul şi am coborât cu apartamentul ?
-Da bă Costică , sau atunci când am încercat să deschidem ’’Porţile de fier ’’ cu ’’ Cheile bicazului ’’ .
-Până la urmă ai reuşit să dresezi căţelul ala de usturoi ?
-N-am mai avut timp că m-am apucat de îmblânzit fiare vechi .
-Da’ tu ai mai sărit de pe blocul de desen al soră-ţii .
-Nu Costică că am fost plecat în Sahara să plantez plancarde cu mesajul : ’’nu călcaţi spaţiu verde’’ .
-Bă Chiftel ,am auzit că ţi-ai luat un ceas deşteptător mişto .
-Da , da' l-am aruncat că dormeam în stres că sună ocupat şi nu mă trezesc când deschide la cârciumă .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu